Powered By Blogger

Tuesday, August 3, 2010

Katil itu nikmat

Hari ni jadual terjaga dari tidur aku masih sama seperti hari-hari lain.Aku asyik bangun lewat je skarang nih.Dah tak boleh kawal dah kesedapan tidur aku nih.Kesian si dia, asal aku bangun jer dia dah nak masuk tidur,Sabar yer..heheheh.

Minggu depan akan bermulanya Ramadhan, Ini adalah kali kedua aku berpuasa di perantauan dan juga kali kedua aku beraya di sini.Memang dah confirm aku tak balik raya tahun nih,Perancangan awal memang aku nak balik beraya.Disebabkan masalah kipas flight yang aku nak naik tu rosak sebelah,jadual penerbangan aku untuk blah dari sini terpaksa di postpone awal bulan 10.

Disini aku nak share satu video amat tercabar fizikal dan minda aku.Aku harap kerajaan dapat mengambil tindakan kepada diorang ni.



1 comment:

kamarul arifin said...

ooo kipas tu rosak eh mat..haha..