Powered By Blogger

Monday, October 27, 2008

WILLKOMMEN

Ucapan selamat datang ini aku tujukan khas kepada student2 semester 5 yang baru sahaja menghabiskan waktu 4 bulan mereka berpraktikal di industri di negara kita ini.Selamat datang ini juga aku tujukan kepada diri aku sendiri sebab aku pon student semester 5 tu.Hehe.

Tujuan aku sebenarnya lebih bermotifkan tentang Kampus baru German Malaysian Institute yang sedang aku duduki sekarang nih..Maklumlah kampus baru,so aku nak berkongsi lah dengan pembaca2 yang melawat blog huduh aku ni.

Apa yang aku dapat komen tentang Kampus baru GMI aku ni ialah.Amatlah SEMPOI!Apa yang sempoinya ialah Hostel cantek.(Maklumlah bangunan baru)Makanan mudah didapati di cafe.Dulu nak pegi class kene bazirkan duit minyak motor,sekarang tidak lagi.Isap rokok merata-rata tempat tu dah tak jadi masalah.dan bermacam2 lagi lah yang sempoinya.

Ada jugak part2 yang tak sempoi kampus baru aku ni.Antaranya ialah,mesin2 CNC banyak tak leh pakai lagi sebab wirering idak siap2 lagi,bilik aku bapak tinggi nye di tingkat 10,aku ni dah laa fobia bab tinggi2 ni.Last week housemate aku didatangi org asli yang tak tau mana asal usulnya berdiri depan2 dia jam 4 pagi.Bapak scary oi...Nak beli rokok punya lah jauh kene naek motor.Haish..View bilik aku menghadap hostel kosong yang tak berpenghuni sejak dibina.Korang tau2 jelah apa yang mengganggu pikiran aku ni ye..

Tulah yang dapat aku ceritakan serba sedikit tentang Kampus baru aku.Dan seperti biasa,aku ada mengsnap sedikit gambar2 kampus aku untuk tatapan pengunjung2 smua.Meh laa usha2.



















2 comments:

k said...

kawasan bapak utan tiba-tiba jadi gmi. siot je.

Incik angkasa said...

haha..memang utan gila..masih ang ingat lagi kita nak kluar sahur siap jumpa ular sawa melintas..?