Powered By Blogger

Wednesday, October 8, 2008

Seminggu selepas raya

Masih belum terlambat lagi,untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kawan-kawan yang mengenali aku tak kira dimana saja korang berada.Aku memohon maaf dari kepala aku sampailah ke kaki jika ada salah dan silap aku terhadap kamu semua.

Maaflah sebab terlalu lama aku tak mengupdatekan blog aku ni.Terlalu banyak rintangan yang aku lalui sejak dua menjak ni.Aku teramat sebuk dengan kerja-kerja di ofis aku.Maklumlah aku praktikal je,so banyak gila pengalaman yang aku kena cari.

Aku dah janji ngan korang smua yang aku akan updatekan hasil daripada senjata-senjata hikmat yang aku tulis di entriku sebelum ni,tetapi tak dapat aku tunaikan sekarang,sebab komputerku disambar kilat agaknya masa aku balik kampung untuk berayer.Insyaallah dalam 4 5 hari lagi akan aku uploadkan hasil-hasil senjata aku tu.

Terima Kasih.

No comments: