Powered By Blogger

Monday, October 27, 2008

Pork Eater Episode 2

Isu ini terjadi pada bob,berjangkit pulak kat aku,dimana spesis pemakan babi ini buat hal di depan mata aku.Jam 10 pagi aku memulakan perjalanan dari Kajang menuju ke Puduraya dengan menaiki Bas Sri Maju,Perjalanan ini mengambil masa lebih kurang 30 minit untuk sampai ke Hentian Puduraya.

5 minit sblom aku tiba ke destinasi aku,sesuatu tayangan aneh dapat aku lihat didepan mata aku sendiri,adegan si pemakan babi terangkat-rangkat ponggong.Aku pon macam pelik gak tengok si pemakan babi ni.

Sampai satu tahap dia dah tak tahan dah aku rasa.Dia toleh kiri,kanan dan dengan pantasnya dia menyambut sebuah bakul sampah yang berada diruang diantara bangku penumpang.Aku melihat dengan kusyuknya.

Dengan keadaan aku terkejut,aku mengeluarkan perkataan2 yang tak diingini Fak!Bangsat punya orang!(Dalam hati aku je lah).Si pemakan babi ni buat adegan babi kencing dalam bakul sampah.Boleh tak korang bayangkan betapa Fak up nyer orang macam ni..?

Aku dah nyaris2 nak sumpah seranah si pemakan babi nih.Disebabkan aku dah nak sampai Puduraya,so aku biarkan lah.So seperti biasa ...Aku ada snap gambar dan bahan bukti si pemakan babi nih.tapi tak berjaya plak aku dapatkan gambar muka si pemakan babi ni.
Ini bukan racist,tetapi ini orang banyak kotor ooo...




Bakul sampah yang menjadi mangsa

5 comments:

k said...

mesti bau cam sial pastu. dah a air cond.

Incik angkasa said...

bau tak sempat naik lagi.sebab dah sampai pudu..
nasb baek..

Anonymous said...

haha..bodoh betui deme nie..bangang tahap cipan

Anonymous said...

len kali jumpe dorg bunuh je senang..ok dude?

Incik angkasa said...

hahaha...ok2..takde hal punya