Powered By Blogger

Friday, October 17, 2008

Sebentar di Port Dickson

Abang:Mat!Port Dickson jom!Kita kena jumpa client.
Mat:Baek Bos.!Takde hal..Ini kira firstime ke PD ..
Abang:Biar btol kamu tak penah ke PD?
Mat:Idak!Firstime la ni nak ke PD.hehehe..
Abang:Kamu drive le.Boleh..?
Mat:Boleh aje..takde masalah..cuma kalau kena saman  bayar laa..
Abang:Gampang!hahahahaa

Maka berangkatlah aku dan abang aku ke PD.Perjalanan kami bermula pada jam 7.30 pagi waktu Malaya.

Abang:Benti jap kat petronas bli nescafe.
Mat:Ok.Isi minyak skali laa alang2.
Abang:Orait

10Minit selepas mengisi minyak.

Abang:Laju sket.Kita kene sampai jam 8.30
Mat:Anda pasti..?
Abang:Yeah pasti.

5minit kemudian
Abang:Speedtrap!!!
Mat:Ahhh Shitt! Fak! Tak sempat nak break laaa..damn!
Mat:Mintak2 laaa keter depan kita ni yang kene..sebab dia potong kita tadi.
Abang:Tu la pasal..

Apabila tiba di PD.

Mat:Peh..cantiknye PD ni...
Abang:Ok laaa ..kamu drop gua kat resort tu..Client janji nak jumpa kat sana.Pastu kamu pegi laa jalan2.Usha laut.
Mat:Ok2 takde hal...

Seketika di Port Dickson.Aku telah mengsnap beberapa gambar pemandangan di PD dengan menggunakan handset carok aku..Serius aku kagum dengan kecantikan PD.Ish..bila laaa dapat aku bercuti kat sini...Haish..















3 comments:

k said...

ang x penah pi PD sungguh ka? gila berair2 mata aku gelak a..hahahhaa...

dayat said...

hahahahaha...
kuor anak tekak aku gelak...
ang slame ni dok kt nepal ka?

Incik angkasa said...

serius wey..tak pernah pegi..hahahah