Powered By Blogger

Tuesday, September 9, 2008

Secebis Kata-Kata

Terima kasih kerana mengunjungi blog aku.Untuk pemulaan blog ini,aku akan memperkenalkan serba sedikit tentang diri aku.Namaku Mohd Idris Bin Ahmad Najib.Berasal dari Ipoh Perak.Aku dilahirkan pada 28 November 1986 tahun harimau.Aku mempunyai banyak hobi,iaitu mendengar musik,memuat turun musik,memancing,melancong walaupun aku tak banyak duit,dan isap rokok.Aku sekarang menuntut di sebuah institusi yang diberi nama GERMAN MALAYSIAN INSTITUTE.Aku mengikuti jurusan HND Mould Technology.

Aku mengalu-alukan kepada semua pengunjung blog aku ini untuk menghantar komen kepada aku,ini akan memudahkan aku untuk memperbaiki blog aku jika blog aku ini kurang memuaskan hati para pengunjung.kalau nak puji pun ape salahnyer..hehe..

Selamat Membaca

No comments: