Powered By Blogger

Sunday, September 14, 2008

Benar atau tidak

Jam menunjukkan pukul 1132.Aku baru sahaja selesai menyiapkan tugasan harian aku yang dah seminggu tertangguh.Biasa la tengah praktikal,apa lagi catitan harian pada Buku Log lah.Aku masih sorang lagi dalam ofis nih.Bos aku tak masuk-masuk lagi,Budak-budak lain banyak yang tak datang kerja hari ini.

Tengah aku tidak tahu apa yang nak dibuat,teringat aku akan cerita faz semalam tentang laman web Peter Answers.Dia cakap peter answer ni boleh jawab soalan yang kita soal kat dia sampai tahap tahyul.sampai faz tanya nama awek dia sendiri pon,si Peter ni boleh jawab.Laman Peter nih dikenali sebagai 'Virtual Tarot' macam laman untuk kita tanya soalan kepada dia.Dan dia akan menjawab semua soalan yang kita tanya.

Aku dah cuba layari laman web ni,tapi si peter answers nih taknak jawab.Dia kate keadaan enviroment aku tak mengizinkan dia jawab.Aku macam pelik jugak.Dalam ofis aku ni ada banyak gambar-gambar Kaabah.Tak mengapa,akan aku cuba lagi tanya soalan kat si Peter ni dirumah.

Untuk sesiapa yang nak cuba boleh laa klik link yang aku sediakan dibawah ni.Selamat Mencuba!


2 comments:

dayat said...

aku try xleh pon..
jwpn die no comment la.. i wil not answer if u doubt about me,,
wtf?
hehe

sʊkÁnábɪs said...

Petition: Peter, please answer:

Peter : What was Mat Idris did last night?


Peter answers : masturbating.



btul ke..?