Powered By Blogger

Thursday, September 11, 2008

Gelaran "The New Cantona" diberikan kepadanya.

Dengan bermodalkan 30.75 juta GBP pasukan kesayangan ku menyambut kehadiran pemain terbarunya Dimitar Berbatov pada 1 September 2008.Kehadiran si Berbatov nih aku rasa dah 100% kental dah untuk pasukan kesayangan aku ni.Harap-harap boleh lah berjaya seperti tahun lepas.Hari sabtu nih jam 7.40 mlm waktu Malaya merupakan game pertama Berbatov bersama team kesayangan aku nih menentang Liverpool.Harap-harap sentuhan game pertama nih dapatlah membuat pihak lawan menangis kalah.

Kat bawah nih aku nak bagi laa profile si Berbatov ni sedikit.Untuk pengetahuan bukan kaki bola.Manalah tau kot2 korang ingat Berbatov nih asalnya daripada Bollywood ker..Yela muka dia tuh dah laa macam hero hindustan.Hehehehehe....






Nama Sebenar Dimitar Berbatov
Tarikh Lahir 30 Januari 1981
Tempat Lahir Blagoevgrad, Bulgaria
Ketinggian 1.88m
Berat Badan 80.6 Kg
Umur 27 Tahun
Posisi Jentera Serangan









2 comments:

Anonymous said...

harap-harap menjadi le

azmir abdullah said...

sori ya saya the blues.